Tietoa kirjoittajasta

Olen vuonna -86 syntynyt nainen ja meidän avioliitto alkaa vuodesta 2008. Olin kiinnostunut avioliiton hoitamisesta ennen kuin mentiin naimisiin ja vielä enemmän nyt, kun ollaan naimisissa. Nautin oivalluksista, keskusteluista, ymmärtämisestä, lukemisesta, viisastumisesta, kriiseistäkin ja uudelleen rakastumisesta omaan ja samaan puolisoon. Meidän perheen arkea värittää vuosina 2009, 2011 ja 2016 syntyneet muksut.

Uskon, että onnellinen avioliitto ei ole sattuman kauppa vaan työn tulos. Haluan jakaa oivalluksia. Ajattelen, että onnellisessa avioliitossa ei ole, eikä kuulukaan olla, aina helppoa ja että onnelliseen avioliittoon tarvitaan molempien työtä avioliiton hyväksi. Pohdin asioita blogissa omasta, naisen ja vaimon, näkökulmasta. Kirjoitan blogissa nimimerkillä Vaimo.

2 kommenttia

• Vaimo

Kiitos kysymyksestäsi! Tekstini peilaavat pohdintoja, joita käyn läpi avioliitossamme ja omassa kasvussani vaimona. Seksi aiheena ei ole ollut niin paljon pohdintojen alla. Pidän sitä toki tärkeänä ja arvokkaana asiana avioliitossa. Se on voimavara ja ilonaihe. Aihepiirinä seksi on herkkä. Haluan kirjoittaa sopivan avoimesti. Jakaen arjessa koettuja oivalluksia, niin että niistä voisi olla iloa lukijoille, mutta myös yksityisyyden säilyttäen.

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.